Snö

Hejsan! :D
 
 
Ja, that feeling....
 

Skulle gå ut för att ta ut kaninerna och möts av det här, först står jag bara och gapar och sen säger jag Cody med lite irriterad röst. Han lägger då sitt huvud under Pärlans och tittar på mig och vänder sig sedan om, han såg ju sådär lite allmänt nöjd ut haha, det gjorde Pärlan med hehe. Men jag var inte särskilt nöjd -.-
Men det jag inte fattar är hur han tar sig över, väggen mellan burarna är cirka 1 meter hög och det är en springa på ca 5 cm högst upp i ett hörn. För att komma igenom där måste han vara riktigt träffsäker, han måste ju vara parkcore proffs eller något haha.
Snart får han flytta ut ur stallet hehe, det går inte att stänga in honom någonstans ju.
 
 
Men i alla fall, jag tog ut honom i hagen och Pärlan med. Vädret är dock inte särskilt trevligt. Det vräker ner snö och det blåser.
Såklart så skulle det blåsa rakt i ansiktet. Cody verkade inte gilla snön och Pärlan grävde bara i den, men detta är första gången Cody upplever snö.
 
(Blixt)
 
 
 
(Utan blixt)
 
 
 
 
Ha de! :D

Kommentarer :

#1: Amelie

Han är precis som Imse, kan inte låta de andra vara XD Men han kanske klättrade över? :P

Svar: Kanske, men skulle vara svårt då hela väggen till buren/burarna är av träplankor, alltså helt platt. Men man vet aldrig med Cody xD
Louise

skriven

Kommentera inlägget här :