Skogspromenad i kvĂ€llssolen đŸ°â˜€ïž

Hejsan! :D 

Tog ut Cody rĂ€tt sent idag, har haft lite annat för mig hehe. 
Men tog ut honom pĂ„ en skogspromenad i kvĂ€llssolen idag, vĂ€dret har varit sĂ„ himla hĂ€rligt de senaste dagarna. KĂ€nns verkligen som om vĂ„ren Ă€r pĂ„vĂ€g nu. 
Men han sprang runt lite, ljuset föll sĂ„ himla vackert pĂ„ honom dĂ€r vi va xD. SĂ„ jag var tvungen att ta nĂ„gra bilder nĂ€r jag Ă€ndĂ„ hade mobilen med mig. 
Men den tokstollen hoppade upp pĂ„ en sten som Ă€r typ en meter. Men han klĂ€ttrade typ pĂ„ den, men den Ă€r typ helt plan pĂ„ den sidan han hoppade upp đŸ˜±đŸ˜‚ 
Men sen sĂ„ sprang han ivĂ€g sĂ„ var tvungen att följa efter. 
Konstigt att han inte blir rĂ€dd nĂ€r jag klampar efter som en elefant i snön haha. 

Men hĂ€r Ă€r bilderna. Kommer nog bli mina nya favoriter hehe. 















Ha de! :D

Kommentera inlÀgget hÀr :