Tycker till om selmodellerna

Hejsan! :D
 
 
Idag tänkte jag skriva om vad jag tycker om de olika selmodellerna.
 
H-sele:
Tycker denna sele är ganska bra. Kaninen kan röra sig i den. Men om man har en dragig kanin så blir det ju ett väldgit tryck mot halsen.
 
 
 
Bröstsele:
Detta är min personliga favorit modell. Kaninen kan röra sig bra i den och den funkar bra till dragiga kaniner eftersom trycket hamnar på bröstet istället. (Ignorera alla trådar som sticker ut från selen på bilden hehe)
 
 
Bogsele:
Tycker denna sele är helt okej. Kaninen kan röra sig ganska bra i den. Men banden på ryggen tycker jag åker omkring för mycket. Så hamnar ju en del tryck på halsen på denna också, så inte jätte bra att ha på väldigt dragiga kaniner heller.
 
 
 
Känner att detta inlägg blev rätt kort, men har inte så mycket att skriva. Men kom ihåg att detta är vad jag tycker om selmodellerna, någon annan kan ju tycka något helt annat. 
 
 
 
Ha de! :D
 

Kommentera inlägget här :