Hoppning, selpromend/kondisträning, haghäng

Hejsan! :D
 
 
Uppdateringen är inte den bästa, men har varken inte haft så mycket att skriva om och då får jag ingen lust till det heller + att jag inte haft tid. Dagarna består av skolan, läxor, vara med kaninerna och sy selar. Då är det inte det lättaste att hinna med att blogga, särskilt när jag är så otroligt trött efter en skoldag, så jag knappt orkar med det jag skrev ovan. Men jag kämpar på!
 
Men Cody's ben/tass är mycket, mycket bättre, haltar inte längre. Så vi hoppade lite idag. Cola hoppade dock först och idag var han riktigt duktig. Sisådär med farten, men marginalen och hoppen över hindrena var bra. Så jätte stolt över lillkillen.
Cody hade ingen som helst lust till att hoppa. Så vi körde två vändor som han verkligen slarvade igenom, fick lyfta honom över vissa hinder m.m.
 
Annars så har det varit mest häng i hagen idag, vilket det oftast blir.
 
Men på kvällskvisten tog jag ut båda på en joggingtur (inte samtidigt). Vilket var uppskattat.
 
 
 
 
Fick även hem denna akitaskålen i onsdags från en tjej på instagram. (tror hon heter @quattroshoppkaniner). Min första akita skål, och är hur nöjd som helst. Skålen är då Cola´s.
 
 
 
Ha de! :D

Kommentera inlägget här :