Min seltillverkning

Hejsan! :D


Har inte gjort annat än att ha sytt selar idag. Har inte velat vara ute och troligtvis inte kaninerna heller. Har snöat, regnat och blåst.

Men tänkte berätta lite kort om min seltillverkning och varför jag startade den.

Har alltid tyckt om att pyssla och sånt och så har jag ju kaniner så då tyckte jag att selar kunde vara en rolig grej att göra.
Men jag började inte göra selar på "allvar" förens jag började få kraftig ångest m.m. Att göra selar fick mig på andra tankar + att man kan dela det man gör med andra människor. Så seltillverkandet för mig är mer som ett terapi arbete, och hobby då såklart.
Tycker det är så otroligt kul att göra olika kombinationer med band och sånt hihi.

För er dom inte vet heter jag lollosselar på instagram.

Bild på några selar jag gjort:

Ha de! :D

Kommentera inlägget här :