Hoppträning på annan ort

Hejsan! :D


Imorgon ska jag och Cola åka och hoppträna hos en kompis jag chattat med i några månader nu oh pratat med i telefon, ska även träffa en annan kompis hos henne också (från samma chatt). Är lite nervös eftersom jag vet hur jag är bland människor, men tror det kommer gå jätte bra.

Men ska iaf bli jätte kul att få träffa nya människor med samma intresse och få se hur Cola hoppar på ett annat ställe.

Så idag har kaninerna fått vara i hagarna och fått gå lite i sele. Har även fixat med transport buren och lastat in några hinder i bilen som jag ska ha med mig.

 

 
 
 

Så kommer berätta imorgon kväll hur det gick under dagen.
Ska även försöka komma med lite roligare och mer intressanta inlägg, för nu är de ganska trista enligt mig hehe.



Ha de! :D

Kommentera inlägget här :