Lite om vad som hänt

Hejsan! :D
 
 
Igår så var jag till skogen med Cody och Cola, dock varsin gång. Fotograferad Cody lite och så sprang vi omkring lite.
Sprang omkring lite i skogen med Cola också då, men han fick seröst världens panik när det flög 4 stycken tranor ovanför oss. Men det kanske inte är så konstigt eftersom det är en naturlig instinkt, att det kan komma rovdjur uppifrån. Men jag tyckte det var riktigt mäktigt eftersom de är ganska så stora när de breder ut vingarna.
Spelade även in min första youtube video igår, dock så blev den rätt så dålig, och håller på att spela in en vlogg idag, som förhoppningsvis kommer ut ikväll. Den är också dålig, lite flummig, men man kan ju inte vara proffs direkt eftersom jag började med yt igår haha.
 
https://youtu.be/BZ4S6ldXjM0
 
 
Lite bilder från igår
 
 
 
 
Blev en promenad med dom idag på grusvägen, så filmade där till vloggen. Men är välidigt osäker på om jag ens ska ladda upp den.
 
Men i alla fall så bläddrade jag igenom lite gamla bilder på mammas kamera, och hittade otroligt nog några på kaninerna. Så tänkte dela med mig av några stycken här.
 
Finaste Ozzy
 
 
Jag och Driks, notera att bilden är typ 5 år gammal.
 
 
Bebis Pärlan
 
 
Tänkte också säga det att jag troligtvis kommer ta en paus från bloggandet, vet dock inte hur länge. Om det blir 2 dagar, en vecka, eller längre. Men kan eventuellt komma upp något inlägg ibland ändå.
 
 
Ha de! D

Kommentera inlägget här :