Hoppträning på annan ort - Hur det gick, m.m

Hejsan! :D
 
 
Igår var vi och hoppade hos en kompis.
 
Som sagt är Cola väldigt rädd av sig, men nu ville han hälsa på allt och alla och var inte rädd alls. Han blev även lite kär hihi. Han kunde inte låta bli honorna eller hanarna (Cola är inte så mycket för att slåss).
 
Hoppningen gick sisådär. Var så många nya dofter, intryck och tjejer som var mer intressant. Men han hoppade lite iaf och då gick där bra. Men han ville bara para sig med mina skor och händer hela tiden haha.
 
Men annars hade vi en riktigt kul dag och jag känner att jag klickade bra med dessa två tjejer, jätte trevliga och roliga. Jag vågade prata och skratta osv, vilket jag inte vågar om jag känner mig väldigt otrygg och osäker. Så jag hoppas och tror att vi kommer va fler gånger.
 
 
En annan rolig sak jag tänkt berätta är att Cola ska debutera rak lätt den 12 november. Är så otroligt nervös då jag hatar att stå i centrum och bli dömd, men det är något jag måste öva på. Både för mitt/mina intressens skull och absolut för skolans skull, liksom mina betyg sjunker hela tiden för att jag inte vågar/orkar/kan vara med på t.ex idrotten, slöjden, kemin m.m. Men nog om skolan.
Cola har verkligen blivit jätte duktig inom hoppningen, så jag tyckte att vi kunde testa i alla fall. Får se hur det går med tanke på hur han var hos kompisen hahaha.
Men mitt mål är att vi i alla fall kommer över målet, kommer vi sist gör det inget, skulle vi inte ta oss igenom banan gör inte det heller något.
Får hoppas på att jag inte missar starten och att jag fattar något utav vad man ska göra haha.
 
 
Ha de! :D

Kommentera inlägget här :